Asistentka
Přijmeme do našeho týmu organizačně schopnou, milou a pracovitou kolegyni na pozici asistentky. Jako asistentka jednatele budete vyřizovat běžnou administrativní agendu, sledovat a evidovat příchozí a odchozí korespondenci, budete mít na starosti správu interní databáze a přípravu podkladu pro externí účetní. Máte již zkušenosti na obdobné pozici? Ozvěte se nám a staňte se součástí týmu.
Co u nás budete mít na starosti?
- Budete nám pomáhat zpracovávat cenové nabídky, faktury a jednat s dodavateli
- Organizovat a plánovat obchodních schůzky pro vedení společnosti
- Vyřizovat emailovou korespondenci
- Pracovat v MS Office
- Připravovat podklady pro jednání s obchodními partnery a klienty
- Zpracovávat podklady pro daně
- Zavádět jednoduché firemní procesy po administrativní stránce
- Správu dodavatelských smluv
Koho k sobě hledáme?
- Někoho, kdo má již na obdobné pozici zkušenosti
- Máte reprezentativní vystupování
- Ovládáte MS Office
- Nezaleknete se projevu v anglickém jazyce
- Máte dobré organizační schopnosti a smysl pro time management
- Jste spolehlivá, důsledná a samostatná
Proč práce u nás?
- Nabízíme práci v tvůrčím týmů o jejichž znalosti se můžete opřít
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, Multisport kartu, notebook a kurzy angličtiny)
- Svou pracovní náplň si budete moci sama organizovat
- Flexibilní pracovní doba
- Kancelář v krásné části Prahy – Holešovice