Asistentka

Přijmeme do našeho týmu organizačně schopnou, milou a pracovitou kolegyni na pozici asistentky. Jako asistentka jednatele budete vyřizovat běžnou administrativní agendu, sledovat a evidovat příchozí a odchozí korespondenci, budete mít na starosti správu interní databáze a přípravu podkladu pro externí účetní. Máte již zkušenosti na obdobné pozici? Ozvěte se nám a staňte se součástí týmu.

Co u nás budete mít na starosti?

  • Budete nám pomáhat zpracovávat cenové nabídky, faktury a jednat s dodavateli
  • Organizovat a plánovat obchodních schůzky pro vedení společnosti
  • Vyřizovat emailovou korespondenci
  • Pracovat v MS Office
  • Připravovat podklady pro jednání s obchodními partnery a klienty
  • Zpracovávat podklady pro daně
  • Zavádět jednoduché firemní procesy po administrativní stránce
  • Správu dodavatelských smluv

Koho k sobě hledáme?

  • Někoho, kdo má již na obdobné pozici zkušenosti
  • Máte reprezentativní vystupování
  • Ovládáte MS Office
  • Nezaleknete se projevu v anglickém jazyce
  • Máte dobré organizační schopnosti a smysl pro time management
  • Jste spolehlivá, důsledná a samostatná

Proč práce u nás?

  • Nabízíme práci v tvůrčím týmů o jejichž znalosti se můžete opřít
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, Multisport kartu, notebook a kurzy angličtiny)
  • Svou pracovní náplň si budete moci sama organizovat
  • Flexibilní pracovní doba
  • Kancelář v krásné části Prahy – Holešovice

NAPIŠTE NÁM